Tämä on kurssi jokaiselle, joka on kiinnostunut mielen ja kehon vuorovaikutuksesta. 

Voiko mieleen vaikuttaa kehon kautta? Miten jooga voi tukea löytämään kirkkaamman ja selkeämmän mielen? Miten ajattelua kannattaa kouluttaa ja kehittää?

Osallistu kurssille

Kolme mieltä

Joogafilosofian mukaan mielellä on kolme ominaisuutta, negatiivinen mieli, positiivinen mieli ja neutraali mieli. Kullekin näistä mielistä on paikkansa ja aikansa. Oleellista on osata hoitaa jokaista mielen puolta, niin, että se toimii kantajansa hyvinvointia lisäten, ei sitä rajoittaen. Tällä kurssilla saat perustiedot kustakin mielestä sekä mahdollisuuden hoitaa kutakin mielen puolta fyysisten liikkeiden kautta.

Kolme meditaatiota

Mielemme tila ja tasapainoisuus vaikuttaa merkittävästi arkeemme ja kokemukseemme elämästä ja sen tyydyttävyydestä. Moni meistä toivoisi lisää kykyjä ja taitoja vaikuttaa oman mielen hyvinvointiin. Charanpal Singhin ohjaama kurssi sopii hyvin sinulle, joka haluat tutustua kundaliinijoogaan harjoituksena ja filosofiana. Pääset kokeilemaan harjoitusta ja tutustut taustalla olevaan teoriaan mielestä. 

Kolme kundaliinijoogaharjoitusta

Kundaliinijoogaa sanotaan tietoisuuden joogaksi. Se on harjoitusmuotona hyvin monenlaisille ihmiselle sopiva eikä edellytä erityistä notkeutta tai voimaa. Kundaliinijoogasta saat parhaan käsityksen kokeilemalla. Useimmat kokevat harjoituksen samalla energisoivaksi ja rauhoittavaksi. Miten se toimii sinulle, selviää kokeilemalla ja tämän verkkokurssin avulla se on helppoa ja turvallista.

Kurssi sisältää

πŸ’Ž Kolme selkeää ja mielenkiintoista luentoa (yhteensä noin tunnin verran)

πŸ’Ž Kolme ohjattua kundaliinijoogaharjoitusta meditaatioineen (n. 75 min / kpl), joita voit toistaa vaikka useamman kerran

πŸ’Ž Hinta 37 €

πŸ’Ž Kurssin harjoituksineen saat heti käyttöösi oston jälkeen

Kurssin sisältö

Osa 1 - Suojeleva eli negatiivinen mieli

  1. Luento: Suojeleva eli negatiivinen mieli (30min)
  2. Fyysinen harjoitus: Suojeleva mieli ja rentoutus (75 min) ja meditaatio (11min)

Osa 2 - Lisäävä eli positiivinen mieli

  1. Luento: Lisäävä eli positiivinen mieli (15min)
  2. Fyysinen harjoitus: lisäävä mieli ja rentoutus (75min) ja meditaatio (11min)

Osa 3 - Neutraali eli meditatiivinen mieli

  1. Luento: Neutraali eli meditatiivinen mieli sekä yhteenveto mielistä (15 min)
  2. Fyysinen harjoitus: Neutraali mieli ja rentoutus (75min) ja meditaatio (17min)

Haluatko harjoitella kotoa käsin?

Tervetuloa mukaan kurssille syventämään ymmärrystä mielen toiminnasta ja tekemään kundaliinijoogaharjoituksia.

Osallistu kurssille

Kurssin ohjaa Charanpal Singh

Charanpal Singh on erittäin kokenut kundaliinijoogaopettaja ja opettajakouluttaja. Hänen ohjauksessaan saat mahdollisuuden eheytä, rauhoittua ja elävöityä niin kehollisesti kuin mielellisestikin!